Over Congres 25 februari 2018

Congres 25 februari 2018

Op zondag 25 februari vindt het 37e GroenLinks Congres plaats. We komen samen in het Topsportcentrum in Rotterdam. Een fantastische locatie om de groei van onze partij en beweging te vieren, en de finale van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen af te trappen.

Wanneer: 25 februari 2018, vanaf 12.00u.
Locatie: Topsportcentrum Rotterdam, van Zandvlietplein 20, 3077 AA Rotterdam.
Op locatie kan er alleen gepind worden

Congreskrant
In de Congreskrant (pdf) vind je alle informatie over het Congres.
.
Dagkrant
Ingediende moties en laatste wijzigingen vind je in de Dagkrant.

Wijzigingen in de agenda
Het congres start later dan eerder aangegeven. De deuren gaan om 11.30 uur open. Vanaf 12.00 uur ben je welkom voor de verantwoordingen van de verschillende fracties, het introductieprogramma voor nieuwe congresgangers en meer. Om 13.00 uur begint het plenaire deel van het congres.

Let op:
omdat we later starten, vervalt je lunchreservering als je een lunch had besteld. We schrijven dus ook geen geld af van jouw rekening. Voor vroege congresgangers is er tot 13.00 uur wel een lunch te koop op locatie (broodjes en soep).

Stemrecht
Om in aanmerking te komen voor het stemrecht, had je aanmelding uiterlijk op 26 januari 2018 (23:59 uur) bij ons binnen moeten zijn. Daarna kun je je natuurlijk ook nog aanmelden en naar het congres komen, maar dan zonder stemrecht. Ook niet-leden zijn van harte welkom!

Programma
Op het congres bespreken we met elkaar de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Samen gaan we de laatste weken in. We laten de veelzijdigheid van onze beweging zien. En hoe iedereen kan bijdragen aan een geweldige uitslag voor GroenLinks op 21 maart. Er zijn speeches van onder meer Jesse Klaver en partijvoorzitter Marjolein Meijer.
Daarnaast kun je meestemmen over de verkiezing van twee nieuwe partijbestuursleden (Financiën en Interne Partijontwikkeling).