Over Congres 25 februari 2018

Congres 25 februari 2018

Op zondag 25 februari vindt het 37e GroenLinks Congres plaats. We komen samen in het Topsportcentrum in Rotterdam. Een fantastische locatie om de groei van onze partij en beweging te vieren, en de finale van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen af te trappen.

Wanneer: 25 februari 2018, vanaf 11.00u.
Locatie: Topsportcentrum Rotterdam, van Zandvlietplein 20, 3077 AA Rotterdam.

Stemrecht
Om in aanmerking te komen voor het stemrecht, moet je aanmelding uiterlijk 26 januari 2018 (23:59 uur) bij ons binnen zijn. Daarna kun je je natuurlijk ook nog aanmelden en naar het congres komen, maar dan zonder stemrecht. Ook niet-leden zijn van harte welkom!

Programma
Op het congres bespreken we met elkaar de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Samen gaan we de laatste weken in. We laten de veelzijdigheid van onze beweging zien. En hoe iedereen kan bijdragen aan een geweldige uitslag voor GroenLinks op 21 maart. Er zijn speeches van onder meer Jesse Klaver en partijvoorzitter Marjolein Meijer.
Daarnaast kun je meestemmen over de verkiezing van twee nieuwe partijbestuursleden (Financiën en Interne Partijontwikkeling). De kandidaten voor het partijbestuur worden in januari bekendgemaakt.