Beste Minko Soomers,

De formatie is in volle gang. Onder leiding van de formateurs, Victor Boldewijn en Ria Peters, spreken de partijen GroenLinks, SP, PvdA en VVD over het te vormen gemeentebestuur.

Dit is bereikt door middel van een zeer succesvolle campagneperiode: met twee zetels winst en dus met vijf zetels in de gemeenteraad is GroenLinks de grootste partij in Zutphen. Dit is een prachtig resultaat en het geeft aan dat veel kiezers vertrouwen hebben in ons en dat Zutphen open staat voor verandering.

We staan nu voor de belangrijke uitdaging om ook na de verkiezingsperiode bereikbaar te blijven voor de inwoners. We moeten met hen in contact blijven en luisteren naar hun zorgen en wensen. Onze fractie- en forumleden zullen dat zeker gaan doen, maar hiervoor hebben we de inzet van alle GroenLinksers nodig.

Om ook in de toekomst met dezelfde energie bijeenkomsten, acties en thema avonden te kunnen blijven organiseren, is jouw bijdrage meer dan welkom.

Alle donaties worden zeer gewaardeerd. Zoals altijd, zal er zeer zorgvuldig met de bijdragen worden omgegaan. Je kan al een bijdrage leveren vanaf 5 Euro. Wil of kun je geen geldelijke steun bieden? Je kunt ook op andere manieren een bijdrage leveren.

Heb je expertise of ervaringen op het gebied van bijvoorbeeld zorg en welzijn, sport, kunst en cultuur, duurzaamheid en milieu, onderwijs of iets anders, stuur dan een email naar zutphen@groenlinks.nl. Je kunt dan met ons meedenken over deze onderwerpen.

Hartelijk dank voor je steun!

#veranderingbeginthier

GroenLinks Zutphen