Verkiezingsdag 21 maart 2018

Morgen gaan we massaal naar de stembus om te kiezen wie er in de gemeenteraad van Zutphen komt. Een lastige keuze, want wie vertegenwoordigt nu het beste wat jij belangrijk vindt? 29 Raadsleden vertegenwoordigen straks weer 47 duizend inwoners in onze mooie gemeente. Ook -júíst- jouw stem telt daarbij.

Via deze email bieden we je graag een handig overzicht, zodat je precies weet waarop en op wie je op 21 maart stemt!

Standpunten GroenLinks Zutphen:

Lees meer standpunten in de alfabetische lijst.

Op wie je kunt stemmen

In Zutphen staan er 32 enthousiaste GroenLinksers op de kandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen! Kijk hier op wie je kunt stemmen.

Stem 21 maart tegen de Sleepwet

Op 21 maart is ook het referendum over de Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, ook wel Sleepwet genoemd. GroenLinks is tegen een wet waardoor geheime diensten een sleepnet kunnen inzetten en onschuldige mensen in groten getale af kunnen tappen.

Meer weten? Lees de longread van Kathalijne 'Waarom ik tegen de sleepwet stem'

Of stel je vragen via de Sleeplijn op 06-57525250 (WhatsApp).

21 maart op het stationsplein

Op de verkiezingsdag zijn we te vinden op het stationsplein in Zutphen. Hier delen we flyers uit en gaan we graag met iedereen in gesprek.

Vanaf 07.00 uur zijn we aanwezig op het stationsplein. Wil je ons steunen? Sluit je aan!