Over Raadsledendag

Raadsledendag

Meld je nu aan voor de raadsledendag op zaterdag 21 april. Op deze dag doe jij (praktische) kennis en inspiratie op waarmee je aan de slag kunt gaan om jouw gemeente groener, gezonder en eerlijker te maken. Ook is er tijd om elkaar te leren kennen en te netwerken. Samenwerken in én tussen gemeentefracties is uiteraard essentieel om een vuist te maken tegen het kabinet, en te laten zien dat het anders kan!

Marjolein Meijer, Jesse Klaver en GroenLinksers uit de Tweede Kamerfractie en het partijbestuur zijn er ook.

Workshops

Je volgt op deze dag twee uitgebreide workshops. We bieden meer dan 10 workshops aan, dus er is genoeg keus! Alvast weten welke workshops je kunt volgen? Bekijk ze hier (pdf).

Ben jij erbij?

Voor je het weet is het 21 april en we horen graag direct of we op je aanwezigheid kunnen rekenen. Schrijf je dus snel in. Wil jouw steunfractielid ook graag deelnemen aan de dag, stuur dan een e-mail met zijn of haar naam en e-mailadres naar academie@groenlinks.nl.

Heb je je aangemeld en ben je onverhoopt toch verhinderd, dan kun je jouw aanmelding tot zondag 15 april annuleren.

Lunch

Je kan een vegetarische en biologische lunch bestellen via het inschrijfformulier. De kosten (€7,50) betaal je via een automatische incasso. Uiteraard kun je ook zelf lunch meenemen!

Programma van Raadsledendag

Op zaterdag 21 april:
10:15 - 11:00 Ontvangst
11:00 - 12:00 Opening
12:00 - 13:15 Workshopronde (1)
13:15 - 14:00 Lunch
14:00 - 14:30 Speech van Jesse Klaver
14:30 - 15:45 Workshopronde (2)
15:45 - 16:15 Gezamenlijke afsluiting
16:15 - 17:00 (Netwerk)borrel

Lees meer over het programma

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.